Translate

25 Ekim 2018 Perşembe

Wayuu Çanta

Merhabalar öncelikle,

Uzun zamandır yazamıyorum. Bu süreçte farklı olarak meme kanseri teşhisi aldım. Hazır Ekim ayı bitmemişken de Meme Kanseri Farkındalık Ayında bu konuya da değinmek istedim.

Ben şans eseri aynadaki yansımam da fark ettim kitleyi. Hemen kontroller testler biyopsiler maling olduğu tespit edildi. Acil olarak 5 Nisanda ameliyat oldum ve Nisandan beridir de kemoterapi alıyorum. Yarın son kemoterapimi alacağım ve inşallah bu son olacak.

Kanser zorlu bir süreç tedavisi uzun ve çok dikkat ve moral gerektiriyor. Bundan sonrası için belkide hayat tarzınızı tamamen değiştirmeniz gerekiyor. Tabii ilk 5 yılı yeni kanser oluşumu olmadan atlatmak daha sonraki hayatınız için de çok önemli. Tabii bunların tamamı sizin elinizde de değil.

Hala şaka gibi geliyor ama ne yazık ki gerçek ve ben yaşadım ve aslında erken fark ettiğim için şanslı bile sayılıyorum. Sizde bana olmaz demeyin her şey için çok geç olmadan kontrollerinizi aksatmayın.

Tabii bu süreçte hobilerime kısa bir ara verdim ameliyat sürecinde yaraların iyileşmesi şişliklerin geçmesi falan bittikten sonra hemen örgü örmeye başladım. Değişik şeyler denemeyi sevdiğim için pamuk makrome ipinden kolay wayuu çanta demesi yaptım ve birkaç model ördüm.

Modeller yine youtube ve pinterestten ilham alındı.

Sevgiyle kalın.














1 yorum :

  1. Beautiful Wayuu Bags, Perili! Great stitch work. I am glad that you find solace in crocheting and in knitting. You are a very brave soul! God bless and continue to walk in his divine healing. Signed, Nessie ~ Apple Bean Crafts

    YanıtlaSil