Translate

30 Eylül 2016 Cuma

Dekopaj Kutu Çalışması

Merhaba Merhaba dostlar,

Evde her şeyin bir yeri olmasına takıntılıyım dağınıksa bile içeride dağınık olmalı ama genel görüş olarak düzeni seviyorum.

Eşimde de bu özellik çok yok. Ortalıkta duran ıvır zıvır eşyaları için salonda kullanabileceği bir kutu yapayım bari dedim ve bu çalışmaya başladım.

Mdf kutuyu yine zamanın birinde bir gün boyarım ben bunu dursun evde zarar gelmez diye almıştı. Şimdi kısmet oldu boyamak.

Sürekli üretmeyi seviyorum. Patchwork-Kıkyama ile hobi işlerine başladım. Tabii o çok büyük bir keyif ama işler çok çabuk sonuçlanmıyor. Sonra Ahşap boyamaya geçtim. projelerin çabuk sonuçlanması ahşaba olan aşkım ahşap hobimi devamlı kıldı. Sürekli yapmak istiyorum ama bu kadar şeyi ne yapacağım diye eşe dosta hediye ediyorum.
Arada bir kış dönemi örgü öğrenmeye başladım o da çok keyifli...

Ama bende şöyle bir problem olduğu kanısına vardım. Patchwork işine başladım. Kendime ilk yaptığım şey yatak örtüsü oldu. Yap yap bitmedi gına geldi. Sabırlar tükendi...
Örgüye başladım ilk battaniye ördüm kabuslar geçirdim....
Yaa ben acemiyim ufak tefek şeyler yapayım sonra büyük işlere başlarım diyemiyorum işte:)))

Neyse çok uzattım herhalde resimleride ekleyip konuyu kapatıyorum

Mutlu günler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder