Translate

25 Kasım 2014 Salı

Patchwork İğnedanlık Yapımı

Merhabalar,
İlk blog yayın denememi oluşturuyorum. Bu konuda acemiyim önceden affola. Gelelim blog amacıma. Kendime yeni hobiler edinmek istedim ve tamamen internet aracılığı ile patchwork kırkyama hevesine kapıldım. Hele hele cicili bicili aplikeleri görünce de hevesim arttı. Tabi bu araştırmalar sırasında konu ile ilgili birçok blog'a rastladım ve bana başlangıç aşamasında çok yardımcı oldular. Bu nedenle de bende kendime bir blog açma ve deneyimlerimi burada paylaşmak istedim. Umarım beraber yeni şeyler öğrenebiliriz. Bu arada söylemiş olduğum gibi profesyonel değilim ilk yaptığım patchwork denememde makinam olmadığı için el dikişini kullandım. Hiçbir teknik bilmediğim için de internetten öğrendiklerimi uygulamaya çalıştım. Dikişe yeni başladığım için ilk iş kendime bir iğnedanlık yapmak oldu. Resimler aşağıda. ilk aşamayı resimleyemedim ama resimleyebildiklerimi paylaşayım. Ben CD kullanarak 2 farklı kumaştan yuvarlaklar kestim. Her birini 4 e bölerek daha sonra farklı olanları karşılıklı getirerek birleştirdim. ve yine farklı 2 yuvarlak elde ettim.. Bu yuvarlakların yüzleri birbirine gelecek şekilde diktim küçük bir aralık bırakarak ters çevirdikten sonra elyafla içini doldurdum. ve açıklığı diktim ve aşağıdaki küçük yastığı oluşturdum.

Daha sonra kumaşların birleşim yeri olan orta noktadan iğneyi batırarak başlayıp aşağıdaki şekilde bir görünüm elde ettim. Bunun adını bilemediğim için yazamıyorum ama görüntü ve bitmiş hali aşağıdadır.





Bu modeli Pinterest e üye olduktan sonra gördüm orda farklı bir uygulaması vardı. Ben biraz da özgünlük katarak bu iğnedanlığı oluşturdum. Umarım beğenirsiniz. Acemi olduğum için her türlü öneriye açığım.


Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.


Mutlu Günler Dilerim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder