Translate

4 Ocak 2016 Pazartesi

Teneke Kutu Dekopaj Çalışması

Merhabalar;

Öncelikle yeni yılın sağlık-mutluluk-başarı-huzur ve bol sevgi ve yüreklerimize merhamet getirmesi dileği ile mutlu yıllar dilerim.

Yeni yılda güzel bir şeyler yapalım, yüreğimizi tüm sıcaklığı ile açalım, zira sığınmak isteyecek üşümüş kimsesiz yürekler olabilir. Sevelim. Sebepsizce, ayrım yapmaksızın... Bir kuşu, karda aç kalmış bir köpeği, bir insanı yada ağacı sevelim. Şevkat gösterelim çevremizdekilere... Her şeyden önce mutlu olalım.. Üretelim. dünyaya bir miras bırakalım bizden hatıra...

Neyse gelelim konumuza;
Tüm öğrenmek istediğim çalışmaları böyle küçük objelerde deniyorum. Daha sonra kullanmak için pratik yapmış oluyorum hemde hemde fırça kutusu yada başka bir amaçla kullanmış oluyorum.

Kullanılan Malzemeler;
*Teneke Kavanoz
*Dergi sayfaları
*Dekopaj tutkalı
*Muhtelif fırçalar ve sünger fırça
*Akrilik boya (Krem-Yağ Yeşili-Simli Altın)
*Simli Rölyef Pasta
*Spatula
*Stencil Şablon
*Altın boyutlu boncuk boya
*Zımpara
*Mum
*Glaze Medium
*Sır vernik





Öncelikle tüm yüzeyi buruşturulmuş dergi sayfalarını yapıştırarak kaplıyoruz.


Eskitme yapacağımız için eskitmede alttan görünecek renk ile tüm yüzeyi boyuyoruz. Ve kuruduktan sonra eskitme yapmak istediğimiz alanları mum ile belirliyoruz.


Tüm yüzeyi krem renk ile boyuyoruz. Ben 2 kat boyadım


Dekopaj yapacağımız deseni belirliyoruz. Ve dekopaj tutkalı ile yüzeye yapıştırıyoruz.


Kuruduktan sonra zımpara ile eskitmeleri ortaya çıkartıyoruz. Alttaki yeşil boya mum sürdüğümüz yerlerde görünmeye başlıyor.

Kutunun arka kısmına stencil ile altın rölyef pasta uyguluyoruz. Tüm yüzeyi tekrar tutkallıyoruz ve altın metalik boya ile glaze mediumu karıştırıp tüm yüzeye sürüyoruz ve hemen siliyoruz.


Dekoratif boyurlu boncuk boya ve zig zag şerit ile süslüyoruz.


İşlemimiz tamamlandı. Ben fırça kutusu olarak kullanmaya başladım hemen siz kalemlik yada başka bir şey de yapabilirsiniz.

Mutlu Günler Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder