Translate

7 Aralık 2015 Pazartesi

Dekopaj Supla Çalışmam

Merhabalar,
Dekopaj ile birkaç deneme yaptıktan sonra kendime supla yapmaya karar verdim. Desenleri düşündüm ne yapacağıma karar verdim ve sonunda uygulamayı bitirdim.
Umarım beğenirsiniz.

Malzemeler, Mdf levha, akrilik boyalar, sır vernik, yat verniği, pirinç dekopaj kağıdı, dekopaj tutkalı, zımpara, muhtelif fırçalar, sünger fırça, patina zifti.

Öncelikle mdf suplayı zımparalardım ve tüm tozlardan arındırdım. Alt taban rengi olarak beyaza boyadım ve pirinç dekopaj kağıdı ile deseni mdf levha üzerine dekopaj tutkalı ile yapıştırdım.

Dekopaj deseni ile bütünlük sağlayacak şekilde uygun boyalar ile levhayı tamamladım.

Kenarları patina zifti ile eskittim ve yat verniği sürdüm. İyice kuruduktan sonra zımpara yaparak verniği inceltip 2. kat vernik uygulaması yaptım.

Veee işlem tamamlandı.








Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.

https://tr.pinterest.com/periguner/dekopaj-decoupage/

 Mutlu Günler Dilerim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder