Translate

16 Aralık 2015 Çarşamba

Dekopaj Şişe Çalışmam

Merhabalar,
Dekopaj çalışmalarında en çok kısa sürede tamamlanıp yeni çalışmalara geçebiliyor olmam hoşuma gidiyor.
Yeni bir şişe üstüne dekopaj denemesi ile karşınızdayım.
Dekopaj için kullanılacak peçeteleri Türkiyede bulmak biraz zahmetli. Bazı hobi sitelerinde güzel desenler olabiliyor. Bu şekilde birkaç siteden güzel peçeteler edindim. Aliexpresten de sipariş verdim. Ancak onlar henüz elime ulaşmadı. Malum yol uzun... Çok beğendiğim bir peçetem vardı ve uzun zamandır bu peçeteyi kullanmak istiyordum. Ancak biraz daha el alışkanlığım gelişsin diye oyalandım diyelim.
Malzemeler;
* Dekopaj peçetesi,
* Peçete tutkalı
* Akrilik boyalar,
* Parmak yaldız
* Sır vernik
* Muhtelif fırçalar
* Pane Çatlatma
* Çatlatma mediumu
* Doğal Rafya
Öncelikle beyaz renk ile tüm şişeyi boyadım kuruyunca peçetedeki deseni keserek şişe üstüne peçete tutkalı ile şişeye yapıştırdım. şişenin alt kısmına pane çatlatma uyguladım ve  uygun renkler ile şişe ve peçete desenini boyayarak bütünleştirdim.
Sonrasında çatlatma mediumu uyguladım (step1 ve step 2) ve uygun yerlere bakır ve altın rengi parmak boya uyguladım. En son sır vernik ile vernikledim.
Şişenin kapağı olmadığı için ağız kısmına doğal rafya sardım ve altın rengine boyadım.
Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz.









Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.

https://tr.pinterest.com/periguner/dekopaj-decoupage/

Mutlu Günler Dilerim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder