Translate

27 Kasım 2014 Perşembe

Aplike Kedi Battaniyesi


İşe yeni başlamış olmanın heyecanı ile her gördüğümü yapmak istiyorum. Daha önceki yazımda da belirtmiş olduğum gibi iki tane güzeller güzeli kedim var ve ben dikiş yaparken sürekli yaptığım ürünün üstünde yatarak bana rahat vermiyorlar. Bu noktadan hareketlere onlara da pofuduk kedi battaniyesi yaparsam beni rahat bırakabileceklerinin düşünerek çalışmalara başladım.



Bu sefer aplike uygulamaya karar verdim. Pinterest'te bu iş için çok güzel modeller var. Kedi temasından hareketle birkaç model çıkarttım ve en son aşağıdaki modele karar verdim.
Ve yine internette keçeli ürünleri görüp beğendiğim için keçe ile çalıştım. Bu iş için 1mm kalınlığında keçe plakalar kullandım.
Kağıt kalıp üzerindeki modeli keserek toplu iğne ile keçe plakalara tutturdum. Ve keçeleri kestim. Bu arada dikiş payı vermiyoruz keserken.




Üç parçayı birleştirirken basit aplike dikişi kullandım.Bıyık ve gözlerini de dikiş yöntemi ile yaptım. Gözler için hazır ürünlerde kullanılabilir tabi. Modelin haricinde ben bir tasma ekledim.


İnternetten pati çizimleri edinip bunları da keçeden keserek oluşturdum. Henüz bitmedi 4 pati izi daha olacak.

Ve ikinci kediciğimi de oluşturdum.

Kedilerime yumuşacık yatak olsun diye polar battaniyeden keserek mavi battaniyeyi oluşturdum. Üstlerine keçeleri teğelledim.  Aplike dikişi yapılacak şekilde hazır bekliyor.
Bundan sonraki aşamada altına metre elyaf koyarak dikeceğim.
Umarım kedilerim severek yatarlar.
Cicili bicili çok zevkli bir çalışma oluyor. Bitirince tekrar resimleyeceğim.












Kendi uygulamalarım ve daha fazlası için pinterestte beni ziyaret edebilirsiniz.


Mutlu Günler Dilerim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder